woensdag 24 juli 2013

Homemade Ice-Tea

De hitte van de afgelopen dagen heeft mijn eetlust behoorlijk geremd maar trek in een lekker koud en verfrissend drankje had ik des te meer!
Op een gegeven moment ben ik het water wel zat en om dan maar over te gaan op die heerlijke ijskoude cola met citroen is ook meteen zo ongezond?! Alternatief? Ice Tea! Want dorstlessend en zelfgemaakt ook een stuk gezonder dan kant en klaar uit de fles.
Dus ik kook een liter water, laat mijn favo thee iets langer trekken dan normaal en gebruik 4 zakjes ipv 1, voeg 2 suikerklontjes toe voor een iets zoete smaak. Citroen in schijfjes en hoppa in de koelkast. Nu nog even zo'n leuke limonade-tap scoren bij de HEMA of deze leuke van Rice, papieren rietjes, ijsblokjes, mooi glas en laat die zon maar komen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten