vrijdag 26 juli 2013

Happy Hema

Vandaag uit m'n werk even snel langs de Hema om wat extra rompers voor dochterlief te scoren....pfff warm in m'n airco-loze auto, beetje haast want nog boodschappen doen, bedenken welke boodschappen, dochter ophalen bij opa en oma.....de to-do lijst in m'n hoofd aan het afstrepend grijp ik een stapel hema-stretch-mouwloze-rompers uit het schap en loop richting kassa, maar dan dat stemmetje in m'n hoofd! Heel even snel kijken, 5 minuutjes maar.....tsja daar gaat het vaak mis bij mij ! Altijd vind ik wel iets leuks, nieuws wat ik totaal niet nodig heb maar te leuk is om te laten liggen!
Even baal ik een beetje dat ik niet meer op de middelbare school zit want wat een leuke dingen zitten er weer tussen de schoolspullen! Maar die 2 brede rollen washi tape heb ik nog niet en dat leuke boekje met stickers is ook superhandig natuurlijk, oh en dan toch maar die stempels die ik vorige week nog net kon weerstaan! Dan valt m'n oog ook nog op deze superhandige kado-zakjes en is al mijn stress op slag verdwenen! De dames bij de kassa begroeten me met een blik van herkenning, misschien kom ik hier toch iets te vaak!? Maar wat word ik toch altijd happy van de Hema :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten