maandag 8 juli 2013

De allereerste

Daar is ie dan: mijn allereerste blog!

Spannend maar vooral oh-zo-super leuk! 
Het bekende verhaal ging ook voor mij op: Moeder, 30, creatief wil graag iets voor zichzelf doen maar ja hoe onderscheid je jezelf in een wereld van creatieve en inspirerende blogs en webshops?! Totdat ik weer eens ergens iets leuks zag, las, shopte, probeerde of maakte en het zo graag wilde delen met meer mensen! 
Elke dag zie ik wel iets leuks! Soms in real life, op pinterest of juist in tijdschrift. Een mooie foto, een lekker recept of een nieuw winkeltje. Schriftjes volgeschreven heb ik met adresjes, links, titels, quotes en uitgescheurde plaatjes en foto's.
Sinds de komst van onze dochter Jip ben ik ook veel online te vinden want tsja ook ik ben zo'n moeder die niet meer elke week de stad in duikt om lekker te shoppen & struinen. 
Maar verleerd ben ik het zeker niet, dus naast online struinen, ben ik ook nog vaak genoeg live te vinden in de Ikea, Loods5, Hema, Primark, Zara en H&M op zoek naar leuke, hippe spulletjes voor een budget prijsje want het is tenslotte wel crisis in Nederland! Dus; Get inspired!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten